domingo, 5 de julio de 2009

XII Montcal Bike


Aquest diumenge m'he arribat fins a Maià de Moncal a fer la XII MONTCAL BIKE. El poble està situat als peus de la mare de Deu del Mont, prop de Beuda, en una zona increïble per fer tota mena d'activitats de muntanya.


Hi havia dos recorreguts per triar, un de curt de 25 km i un de llarg de 38 km.
L'ambient ha estat molt bo, amb gent majoritàriament de la zona (amb pinta d'anar a tot gas...). Com no, m'he decantat pel recorregut llarg, que ha tingut de tot: pistes, corriols, trialeres, pujades fortes, una mica d'asfalt, i uns quants trams ben enfangats, que han afegit un punt extra de duresa.

Jo he començat tranquil, que no estic massa acostumat al "mogollon", i un cop ha arribat la primera pujada he anat avançant alguns bikers, que inevitablement m'han passat tots com coets en la baixada, ja que me les agafo amb calma per no tenir cap ensurt.
Després d'això hem fet un tram molt entretingut amb corriols per mig de bosc, passant per sota de l'autovia per túnels a les fosques, algun camp ben enfangat i alguna trialera on he presenciat el vol d'un corredor que duia a davant (per sort no ha estat res).

A partir de la separació de la cursa llarga i la curta, un parell de pujadetes més, amb les seves baixades corresponents (aquest cop amb força pedra), i directes cap a l'arribada, on trobem un bon entrepà de botifarra per recuperar energies.

En resum, un recorregut molt maco, no massa dur, i molt bon ambient BTTero.

Distància: 38 km
Desnivell positiu acumulat: 800 m
IBP: 72

Ruta:


Perfil:

No hay comentarios: