domingo, 15 de marzo de 2009

Half Challenge BCN 09: Setmana 10

Resum setmana 10

Ja estem a la meitat de l'entrenament!

Aquesta setmana he aconseguit un ritme més viu en la cursa a peu, tot i que encara m'he notat les cames força carregades.
Volia fer la mitja de Calella però ja s'havien esgotat els dorsals. Es realment un pal haver-te d'apuntar amb tanta antelació a les curses, ja començo a estar-ne una mica fart. Acabaré per passar de les curses multitudinàries...
En quant a la bici, he fet una bona sortida de carretera, amb l'únic incident de la picada d'una abella. Coses de la primavera, fa mes bon clima però apareixen els insectes i les al·lèrgies!!
Avui diumenge volia fer uns 35 km "durets" per la Serra de Miralles, a Tordera, però en la primera pujada he enganxat una branca i se m'ha trencat el canvi posterior, cosa que m'ha obligat a fer una bona part del recorregut a peu, puguen realitzar només 11 km.
Al menys m'ha servit per posar a prova la meva perícia mecànica, si et trobes en mig del no rés incomunicat i no saps que fer davant un problema mecànic, et pots trobar ben fotut!

Dilluns: descans
Dimarts: -
Dimecres: 11.1 km carrera
Dijous: 11.1 km carrera
Divendres: -
Dissabte: 68.3 km carretera
Diumenge: 11.66 km BTT

Total cursa: 22.2 km
Total ciclisme: 79.96 km
Total natació: 0 m
Total temps: 6h 52m

No hay comentarios: