domingo, 1 de marzo de 2009

Volta al Sant Grau

Tot i que no feia massa bon temps, tenia mono de BTT, així que he fet un tomb per la serra del Sant Grau.
Primer he agafat el carrilet direcció Olot, i abans d'arribar a Bescanó he creuat el Ter. Val a dir que primer ho he intentat sobre la bicicleta, però m'he quedat clavat a la sorra, obligant-me la situació a posar els peus a terra i mullant-me fins als genolls. Sembla mentida que a aquestes alçades encara em passin aquestes coses.
Total, que amb els peus ben refrigerats he seguit direcció Bonmatí, i una mica abans d'arribar-hi he deixat la pista principal per anar cap al Sant Grau, seguint més o menys la ruta 5 del centre de BTT de Sant Gregori. Tinc com a repte pendent de fer tota la pujada damunt la bici, avui semblava que ho anava a fer, però en el pitjor moment se m'han entelat les ulleres, i sense poder preveure la traçada bona he acabat per ensopegar un roc i haver de fer un tros a peu.
Un cop amunt, en comptes d'anar cap al Sant Grau he trencat direcció a Llorà, fent un corriol molt entretingut, amb força fang. Com a curiositat dir que m'ha creuat un senglar a tota llet 4 o 5 metres davant meu mentre baixava, no vull pensar que hagués passat si haguéssim coincidit en l'espai i el temps!

Després cap a Sant Gregori i Girona passant per la via verda del Llèmena.

Distància: 32 km
Desnivell positiu acumulat: 560 m
IBP: 57,73

Ruta:


Perfil:

No hay comentarios: