viernes, 29 de mayo de 2009

Half Challenge BCN 09: Preparatius


Abans de la cursa s’ha de preparar tot el material per competir, i en el cas del Half, anar cap a Calella el dia abans per recollir els dorsals i deixar-hi la bicicleta.

El programa de dissabte era el següent:

De 10 a 14 h: recollida de dorsals i bossa del corredor.
De 16 a 17’30h: entrega de la bicicleta i de les bosses de bici i carrera (check in).

Així que el divendres vaig preparar tot el material que necessitava.

Per a la bossa de bicicleta (transició natació-ciclisme):

Casc
Dorsal
Cinta amb dorsal
Ulleres de sol
Ulleres transparents (per si fa mal temps)
Mitjons
Barretes energètiques
Sabates bicicleta
Guants
trinxa-cadenes
Càmara de recanvi
Bidó bici
Xaleco tallavent
Crema solar
Tovaiola

Per a la bossa de carrera (transició ciclisme-carrera):

Dorsal
Bambes
Gorra

Per a la bossa de carrer:

Tovaiola
Roba
Xampú
Desodorant
Xancles

Altres:

Bicicleta
Xip
Casc
Vaselina
Neoprè
Ulleres natació
Banyador
Oli corporal
Esparadrap (al coll per evitar fregament neoprè)
Brides
Tisores
Gomes bambes
Gorro natació
Rellotge
Càmara de fotos
Mono triatló

I amb el cotxe ben carregat agafo cap a Calella on hi arribo sobre les 12 i quart, després de trobar lloc per aparcar de miracle, ja que el dissabte pel matí coincideix que també es fa el mercat setmanal.

Llavors em dirigeixo cap a l’estació de tren, on hi ha la zona de boxes, la expo, i la carpa on s’entreguen els dorsals i les bosses.

En aquesta vaig poder saber quin era el meu dorsal (1346) i recollir la motxilla-obsequi que contenia:

2 dorsals (bici+carrera)
2 adhesius amb el número pel casc
1 adhesiu amb el número per la bici
3 targetes amb el número per les bosses de material
3 bosses de material (BIKE, RUN, STREEWEAR)
Triptics promocionals del Maresme
Barret de natació (sense número)
Braçalet identificatiu

Allà mateix et donaven el xip proporcionat per l’organització. El braçalet te l’has de posar durant tot el que dura la competició de forma obligatòria:


En acabat em vaig trobar amb la resta de membres del Tordera TEAM , i ens vam dirigir cap a Tordera per a fer-nos una foto de record (per ordre: Jordi, Josep, Albert, Carles):


Després a dinar ràpid i preparar les bosses per anar cap a Calella de nou:


Un cop a punt tornada cap a Calella a fer el “check-in” a la zona de boxes:


L’ambient era molt guapo, amb gent de tot arreu d’europa, i unes bicis espectaculars.

Vaig penjar la bici al meu lloc,


I després vaig anar a deixar les bosses al BAGS AREA,


A diferència dels triatlons que es fan per aquí, en aquest has de recollir la bossa que toqui (bici o carrera) i dirigir-te amb ella cap a l’interior de la carpa, on has de canviar-te. Després un dels voluntaris et torna la bossa al BAGS AREA.


En acabat torno cap a casa, per a fer un bon sopar i no anar a dormir massa tard, ja que finalment surto de Girona i per tant m’he de llevar a les 4 h.

No hay comentarios: