domingo, 17 de mayo de 2009

Half Challenge BCN 09: Setmana 19

Resum setmana 19

Penúltima setmana!!!!
La veritat es que no he fet massa cosa, només una mica de running per la Devesa i el triatló sprint de Sant Feliu.
Aquest m'ha servit de test de cara al Half en quan a organitzar-me el material i veure les sensacions de nedar amb el neopré, que ja les tenia ben oblidades.
Tot i estar molt ben organitzat, la veritat es que se m'ha fet una mica pesat aquest triatló, ja que m'ha tocat la última de les 3 sortides i m'he hagut d'esperar 2 hores eternes fins a poder competir.
A banda d'això, l'aigua està realment freda, fent la natació una mica desagradable. D'altres cops m'havia trobat una temperatura més bona, imagino que el temps que ha fet aquest hivern i primavera en te part de culpa de que sigui així.
El tram de bicicleta és curt però dur, ja que es va per una carretera de muntanya, tot i que va vorejant la costa. Només de començar ja hi ha un parell de kilòmetres que piquen amunt, així que costa més de recuperar de la natació. Un cop superats ja es fa tot més be, poguent gaudir del paisatge i del tram a peu, que va pel passeig marítim i el port.

Com a conclusió n'he tret que la part de natació costarà una mica (com ja preveia), però que agafant-m'ho amb calma puc acabar decentment. La bicicleta fa molt més bona pinta, sobretot tenint en compte que el recorregut es molt pla, cosa que farà que no em desgasti massa per així poder fer en condicions el tram a peu.

Ara a preparar l'equipatge!!!!!


Dilluns: descans
Dimarts: -
Dimecres: 11.1 km cursa
Dijous: -
Divendres: -
Dissabte: 750 m natació + 18 km bici carretera + 5 km cursa
Diumenge: -

Total cursa: 16.1 km
Total ciclisme: 18 km
Total natació: 750 m
Total temps: 2h 21m

No hay comentarios: