sábado, 27 de diciembre de 2008

Entrenament mental


No, no es tracta de telepatia ni de telequinèsia... sinó de sortir a córrer sota condicions adverses.
Si ahir vaig quedar calat fins el moll de l'os a Riudellots, avui ja ha sigut gairebé com tirar-me a la piscina un parell d'hores.

Com que sortir amb bicicleta no semblava massa viable he decidit pujar als Àngels per el camí normal i tornar per allà mateix. He sortit a les 11:40, quan ja semblava que no plovia tant. Evidentment al cap d'una estona ha tornat a començar a caure aigua, que m'ha acompanyat ja fins al final de la sortida.

Tots els rierols i torrents estaven a vessar d'aigua, oferint una imatge poc habitual. També hi havia alguns arbres trencats i moltes branques caigudes, efecte sens dubte del temporal d'ahir a la tarda. Les primeres pendents pedregoses que hi ha abans d'arribar a la variant s'havien convertit en torrents temporals, presagiant com estarien la resta de corriols més amunt.

La veritat és que m'ha vingut més d'un cop ganes de tornar enrere, però he resistit la temptació i he seguit tirant amunt. De fet, si no pares, que plogui no té massa importància. Tan sols cal parar atenció de no relliscar amb les pedres molles, però d'altra banda va bé perquè no passes gens de calor... ;-)

De tant en tant convé sortir en condicions difícils, (aigua, fang, fred, calor, etc.) perquè t'hi pots trobar en alguna cursa i més val saber de que va la cosa.

M'ha sorprès trobar un pessebre molt elaborat en la cruïlla on hi ha un banc de pedra. Li he fet una foto, però entre que plovia i el mòbil estava xop, la veritat es que ha sortit fatal. Si el voleu anar a veure suposo que hi serà uns quants dies.

A partir d'aquí el camí va alternant corriols pedregosos amb asfalt fins a arribar a dalt. Tots a tope d'aigua, algun fins i tot era un veritable torrent. Inclús algun tram de carretera era tot una bassa. A més, a l'últim kilòmetre d'asfalt abans d'arribar al santuari, he trobat restes de neu, que devia caure ahir.

Tot i que sembli mentida, m'he creuat tres cops amb caminaires que també desafiaven a la pluja.
Un cop a dalt m'he begut l'ampolla d'aigua que duia i cap avall que fa baixada!

Aquesta no ha tingut més història que intentar evitar alguna patinada. No l'he posat al track perquè en un punt se m'ha parat el GPS, encara no se com. Suposo que hauré apretat el botó d'apagat sense voler.

Al final 1h04' per pujar i 55' per baixar, que fa una mitja de gairebé 6'/km. Tenint en compte les condicions no em queixo.
Ah, i una cosa que feia temps que no em passava, el mugrons ben irritats. Pensava que això ho provocava la calor, però veig que amb l'aigua també passa. El pròxim cop amb esparadrap!

Distància: 20.16 km
Desnivell positiu acumulat: 590 m

Track (pujada):


Perfil (pujada):

No hay comentarios: